Привлечи ги најдобрите таленти
Замени ги класичните, еднолични огласи за работа со гемифицирано интерактивно искуство кое ќе го задржи вниманието и на најпребирливите сениори од индустријата.
Замени ги класичните, еднолични огласи за работа со гемифицирано интерактивно искуство кое ќе го задржи вниманието и на најпребирливите сениори од индустријата.
Интерактивното видео ги заменува едноличните огласи на LinkedIn, кои програмерите сè почесто ги игнорираат. Им овозможува да се движат низ компанијата со само неколку кликови и да ги видат аспектите од работното место кои навистина ги интересираат.
Голем број од сениорите одбиваат да комуницираат со регрутерите и да се обидат да дознаат повеќе за компанијата стравувајќи за дискрецијата. Со интерактивното видео добиваат комплетен увид во компанијата, со комплетна дискреција и има поголеми шанси да ве изберат затоа што веќе сте го премостиле првиот чекор на запознавање.
Со овој иновативен начин на претставување на отворените работни позиции, компанијата се позиционира како иновативна, авангардна и со вистинска грижа за потребите на талентите. На тој начин станува попривлечна за сениорите од индустријата, кои знаат да ги препознаат и ценат овие вредности.
Таленти од новите генерации во старт од брендот бараат интерактивно, персонализирано и гемифицирано искуство.
Распонот на внимание се намалува од година во година, долгите текстови и содржините без интеракција брзо стануваат здодевни и публиката ги напушта за неколку секунди
Многу повеќе сениори би влегле во интеракција за да дознаат за компанијата доколку се сигурни дека тоа на никој начин нема да ги доведе во непријатна ситуација со актуелниот работодавач.
Видеото може да биде снимено на англиски, македонски или било кој друг јазик согласно потребата на клиентот.
Интерактивното видео може да се користи за едукација, onboarding, запознавање со компаниската култура и други намени кои заеднички можеме да ги дефинираме.